Ziek - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Florianne Sollie - WaarBenJij.nu Ziek - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Florianne Sollie - WaarBenJij.nu

Ziek

Door: floinargentinie

Blijf op de hoogte en volg Florianne

28 Februari 2012 | Argentinië, Córdoba

Lieve allemaal,

Zoals jullie gemerkt hebben, had ik de afgelopen week niets te vertellen. Een voedselvergiftiging heeft me een aantal dagen met veel pijn in bed doen liggen. Intussen heb ik een dieet en medicijnen, dus ben ik aan de beterende hand. Nog even uitrusten, dan hoop ik morgen weer aan het werk te beginnen. En natuurlijk schrijf ik jullie weer als ik weer dingen begin te beleven. Sorry voor de saaie dip! Is daar in Nederland alles goed?

Veel liefs,
Flo

  • 28 Februari 2012 - 16:52

    Joel:

    Beterschap! Hier in Nederland is de sneeuw inmiddels verdwenen en is er soms een verdwaald bloemetje te zien. Maar nog geen echte lente helaas..!
    Liefs

  • 28 Februari 2012 - 18:40

    Daniella:

    Zie het maar als een soort Voorjaarsvakantie, dat past goed in het beeld.
    BETERSCHAP!!!!

  • 28 Februari 2012 - 19:02

    Marjon:

    Heey lieve Florianne!

    Ik hoop dat je snel weer helemaal beter bent!!!! BETERSCHAP!!! En rustig aan!

    Knuffel en X

  • 28 Februari 2012 - 19:38

    Daisy:

    Hè wat naar zeg! Niks aan. Fijn dat je weer opknapt, want het is natuurlijk zonde van je tijd om ziek te zijn in Argentinië!! Kun je beter doen als je weer thuis bent, toch?
    Hee kop op meid, sterkte!

    Liefs, Daisy

  • 28 Februari 2012 - 20:30

    Guusta:

    Fijn dat het weer wat beter gaat!
    Ik ben nu ziek aan het worden. Na twee dagen met Moni op stap nu thuis met veel verkoudheid en zo.. Straks lekker bed in.
    hoop dat het met jou nu weer goed blijft gaan.

    Kus, Guusta

  • 28 Februari 2012 - 21:12

    Moni:

    Lieve meid, wat balen. Hopelijk knap je snel op en kun je weer verder met genieten. Guusta en ik zijn net twee daagjes samen weggeweest naar Pieterburen. Zeehondjes aaien. Erg leuk. Nu weer thuis zodat ik jou even een berichtje kan sturen. Beterschap en liefs.

  • 28 Februari 2012 - 21:14

    Jacqueline:

    Hallo Florianne, dat is niet leuk. Kun je goed ziek van zijn. Heb het ook een keer gehad. Heel veel sterkte en natuurlijk beterschap.En een knuffel,die kun je wel gebruiken denk ik. Groetjes Jacqueline.

  • 29 Februari 2012 - 08:33

    Anja :

    hoi Florianne
    Hoop dat je je weer wat lekkerder voelt
    en weer mag stralen .
    Het is wel even verplicht rust.
    Pas goed op je zelf want je enthousiasme is ook jouw valkuil maar dat weet je wel.
    Knap goed op, liefs en een dikke knuffel

  • 29 Februari 2012 - 10:14

    Lucas:

    Ik vroeg me al af waar je verslagen bleven. Beterschap! Hopelijk gaat het snel weer goed met je zodat je weer aan het werk kunt.
    Ik heb afgelopen weekend een schaaktoernooi gewonnen, voor het eerst in mijn leven. Dat was wel heel bijzonder en leuk.

  • 29 Februari 2012 - 14:56

    Diane:

    Ha FloFlo
    Ben vandaag solidair met je geweest, heb de hele dag snotterend in bed gelegen, veeeeel thee met honing en citroen en bergen zakdoekjes.Je dieet zal wel saai zijn, zo tussen al die tropische verassingen door. Ik kreeg vroeger dan altijd beschuit met slappe thee of van die bremzoute bouillonblokjesbouillon, daarna werd het witbrood met jam,rookvlees of gekookt ei en daarna aardappels met spinazie en ei plus een tartaartje. Iedere keer dat ik later ziek werd greep ik maar weer naar mijn moeders'huisrecept. Iedere keer dat ik spinazie at moest ik daar ook aan denken al was ik helemaal niet ziek.En al was ik niet ziek, voelde ik me toch beter!!!!!Lachen, vroeger aten we op zondag altijd tussen de middag warm eten, meestal stoofvlees,aardappels met bloemkool en witte saus. Mijn vader luisterde dan altijd naar een actualiteitenprogramma, van ene G.B.J. Hilterman, en ja, actualiteit betekende toen al ramp en tegenspoed onoplosbare wereldproblemen( bommen in Noord-Ierland van de IRA, Zuid-Afrika met zijn apartheidspolitiek, De RAF in West-Duitsland, de Russen die zouden komen)Vreemd genoeg smaakt dit eten me nog steeds maar ik kan het niet eten zonder teruggecatapulteerd te worden naar een ver voorbij verleden verleden thuis aan de keurig gedekte tafel,wit damasten tafelkleed met borden met gouden randjes, het'goeie' bestek ,met mijn broer en ouders,stoofpeertjes en zelfgekookte pudding met stijfgeklopt eiwit,inclusief het nasale stemgeluid van GBJ Hilterman en de wandeling naar het bos daarna. Maar genoeg over eten, ik moet met de dames naar vioolles en tekenles, nu dus gauw inpakken en wegwezen!He, dikke kus, gauw weer beter blijven, tot schrijfs,
    veel liefs, Diane

  • 03 Maart 2012 - 17:31

    Rozemarijn:

    in Nederland is alles goed ja!
    Gelukkig dan:)
    Xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Córdoba

Florianne

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 312
Totaal aantal bezoekers 59835

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2011 - 30 November -0001

Argentinië

Landen bezocht: