Een korte update - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Florianne Sollie - WaarBenJij.nu Een korte update - Reisverslag uit Córdoba, Argentinië van Florianne Sollie - WaarBenJij.nu

Een korte update

Door: floinargentinie

Blijf op de hoogte en volg Florianne

03 April 2012 | Argentinië, Córdoba

Lieve allemaal,
‘Ga maar genieten van je eerste avond thuis,’zei een medevrijwilligster toen ik, eerder dan ze gewend was, de bus uit ging. En zo voelde het inderdaad. Eindelijk een plekje dat niet ‘wel oké’ is, maar gewoon heel fijn!
Het vertrek bij Blanca was niet noemenswaardig. Gewoon ‘doei, het ga je goed’.
Mijn nieuwe hostmum heet Alicia. Ze heeft drie kinderen die al het huis uit zijn, en woont nu alleen. Komende zondag neemt ze me mee de heuvels in, naar het huis van één van haar kinderen. Daar gaan we dan pasen vieren met de hele familie :) Ze heeft een heel lief en warm karakter, en kookt de sterren van de hemel.
Het huis zelf is super mooi! Het is vrij klein, maar groot zat voor twee mensen en een cavia. Het is schoon, licht en stil, op de radio na. Die heeft Alicia altijd zachtjes aanstaan, met muziek die ik absoluut kan waarderen :D Ik ben gek op mijn kamertje. Het ruikt er heerlijk naar vers hout, ik kijk uit op het tuintje met daarin een tevreden knabbelende cavia, en ik heb heel veel bergruimte.
Vero had van te voren aangekondigd dat Alicia een vriendin van haar was, en dat ze haar vóór mijn komst wel even zou bellen om uit te leggen hoe geweldig ik was. Ik voelde me wat opgelaten door die opmerking en hoopte dat ze het wel zou vergeten, maar toen ik hier vanochtend aankwam, was één van de eerste dingen die Alicia zei: ‘Oh, Vero heeft me gebeld haha, ik weet alles over je.’ Waarop ze een stel gebeurtenissen begon op te noemen die ik zelf alweer bijna vergeten was xD
Jullie horen het al, het gaat hier prima! Morgen vertrek ik voor een tweede kampeeravontuur in de bergen, deze keer met kookstelletje, waardoor we op een mooiere plek mogen staan :D Vrijdag of zaterdag doe ik jullie verslag! Ik kijk er weer naar uit om alle berichtjes te lezen!

Dikke knuf,
Flo

  • 04 April 2012 - 06:21

    Marjon:

    Jipie je hebt een plek waar je het fijn vindt super!!! Geniet geniet en geniet!!! Ik kijk uit naar je verslag van zaterdag:)

    Dikke knuf van mij terug x

  • 04 April 2012 - 07:25

    Papiej:

    Dat ziet er goed uit! En nu lekker genieten van je kampeer tochtje! Veel plezier! X

  • 04 April 2012 - 08:12

    Daisy:

    Lieve Flo, heel veel plezier bij je nieuwe mammie! Weet je al hoe de cavia heet?
    Knuffels!

  • 04 April 2012 - 11:06

    Diane:

    Heb je nog plaats in je rugzak voor die cavia?Je kunt beter een ark gaan bouwen...Veel reisplezier en een goed Paasfeest, ben heel benieuwd naar je ervaringen, moet heel bijzonder zijn om daar Pasen mee te maken.Ze zoeken daar vast geen eieren en misschien hebben ze wel Paascavia's??? Wat fijn dat je nieuwe mumsie een goeie is!!!En wat fijn dat je hoort dat je zelf ook een goeie bent!!!Knoop nou maar in je oren en noooooooiiiiitttt meer vergeten hè!
    Dag meis,dikke kus en veel liefs van allen hier uit een land waar over 2 dagen weer nachtvorst zal zijn...Doei doeidoeixxx

  • 04 April 2012 - 12:10

    Rozemarijn:

    heey Flo!
    ik heb al heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang niet geschreven,sorry daarvoor.
    maar leuke foto's! (je bent al wat bruiner geworden:D)
    xxxxx veel plezier noog!!!!

  • 04 April 2012 - 13:03

    Daniella:

    Wat heerlijk, dat Nieuwe Thuiskomen!
    Heb het goed in je tentje, en vier de pasen vrolijk met je nieuwe huisbazin&kids. En laat geen tampons slingeren in de buurt van de cavia!!!:)

    Wij pakken zo de camper en gaan naar een natuurcampinkje voor een paasreces: MMMMMMMMMMMM

    Liefs,
    Daniella

  • 04 April 2012 - 13:38

    Cecilia:

    Hee Flo

    Wat leuk een cavia!:) wel toevallig dat ik net ook een cavia ga halen vrijdag;p
    Nog heeel veel plezier en een fijn Pasen!

    xxx Ciel

  • 05 April 2012 - 20:34

    Guusta:

    He, wat fijn voor je. Nog maar even heel erg van genieten!

  • 07 April 2012 - 21:07

    Jacqueline:

    Ha Florianne, fijn voor je dat je bij iemand woont waar je ook echt THUIS komt. Het klinkt goed. Veel plezier met pasen vieren. Groetjes Jacqueline.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Argentinië, Córdoba

Florianne

Actief sinds 23 Juni 2011
Verslag gelezen: 394
Totaal aantal bezoekers 59838

Voorgaande reizen:

30 Oktober 2011 - 30 November -0001

Argentinië

Landen bezocht: